49.jpg

墊底費 – 又稱為自負額,英文係excess/deductible。咁究竟處於墊底費係咩黎而佢又有咩作用?通過呢篇文章就是希望我們大家對墊底費有更深嘅認識。

墊底費自負額)顧名思義就係自己企業負責嘅額度。最常發現見到係醫療發展計劃同一般社會保險(比如車、家居保等)計劃入邊出現。舉個我們醫療資源計劃嘅例子進行說明下墊底費係點運作:

假設你購買了一份醫療保險,自下而上支付16,000美元,上限為500,000美元,然後你需要住院治療,費用為50,000美元。 出院時,理賠將退還住院費用,但保險公司將扣除左側最低費用(16,000美元),然後報銷理賠費用。 換句話說,你必須為這種治療支付16,000美元,而其他(50,000-16,000美元)34,000美元將由保險公司承擔。

作為另一個例子,在與上述相同的情況下,您將購買醫療保險的左聯,最低保費為16,000美元,最高賠償為500,000美元,但這種治療只需要14,000美元。 因為醫療保健的基本成本是16,000美元,而治療的成本不是16,000美元,也就是說,關系將由你自己負責14,000美元。

看過以上兩個例子後,我希望你們都明白,最低收費可能是一小筆錢。此時此刻,你可能會想,想讓我先考慮一下以前的理財申請的後果,我想買一個計劃來支付這些費用?首付有什么意義?

墊底費有用嗎?

有墊底費嘅保障,價錢相對地會平啲,因為社會保險企業公司員工覺得你Claim嘅機會成本比起一些其他無墊底費嘅人會細啲(風險冇咁高,因為前題係你要自己比左自負額果筆先)。

也就是說,如果我想有一個大的安全,不想承擔/承擔昂貴的價格(通常費用最低的醫療是中高端醫療)可以考慮增加自我責任,那么安全價格不會太貴。

另外,好多時,我地會選擇一啲有自負額嘅Plan係因為我地自己企業本身發展已經有一些其他國家醫療Plan(比如我們公司進行醫療)(按此可了解有公司基本醫療點解仲要買個人社會醫療)。咁實際工作操作會係點呢?

又舉個簡單例子: 假設你購買左一份經濟墊底費為$16,000,賠償范圍上限係$500,000嘅醫療服務保障而同時你公司進行醫療嘅賠償上限為$16,000無墊底費。你需要通過入院患者接受心理治療,而治療費係$50,000。咁今次,我地向保險企業公司索償$34,000(扣除左墊底費$16,000後)而向自己嘅團體以及醫保(公司發展醫療)Claim返墊底費$16,000。

換句話講,今次Claim嘅實際發展情況係完全Claim足十成。由此一個例子睇到,墊底費未必唔好。最緊要係識Plan,識點樣技術運用我們自己企業手上以及現有嘅資源以合理嘅價錢去擁有更多更大社會保障。

文章精選:

想要獲得全面保障,最好是買0墊底費的高端醫療,大部分情況均可以「全數賠償」!

保險賠償金額全包,雖然保費較高,但提供了更好的保障!

年輕時買自願醫保有甚么好處?越早墊底費保費越低

arrow
arrow
    文章標籤
    墊底費
    全站熱搜

    明 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()